Reclamo N° 179909

Dominika
28 Febbraio 2020
Dear All, I'm writing cause I'm looking for help. I don't speak italian but I'm sending internet translation ere below. Scrivo perché cerco aiuto. Non parlo italiano, ma sto inviando una traduzione via internet qui sotto. On February 8th, I ordered cosmetics worth about 165€ in Italian shop https://www.collistar.com/fr/. The company sent the package on 10 February by UPS courier company to the address in France. On the 14th of February I was informed via the UPS website that the package was delivered. The problem is that I have no idea who picked up this parcel and where the courier left it. I asked in all the buildings around, nobody saw the package. I reported the loss of the parcel by e-mail to https://www.collistar.com/fr/ . I have received information that the complaint has been reported to UPS, this is confirmed by a message on the UPS website where I am tracking my shipment. Unfortunately, there are no results to date. UPS is not working with me because I am not a party in conflict and https://www.collistar.com/fr/ has stopped responding to my emails. How can I prove to https://www.collistar.com/fr/ that it should send another package or return the money. Best reagrds D Dominika Pilszak L'8 febbraio ho ordinato cosmetici per un valore di circa 165€ nel negozio italiano https://www.collistar.com/fr/. La società ha inviato il pacco il 10 febbraio tramite corriere UPS all'indirizzo in Francia. Il 14 febbraio sono stato informato tramite il sito web di UPS che il pacco è stato consegnato. Il problema è che non ho idea di chi abbia ritirato il pacco e dove il corriere lo abbia lasciato. Ho chiesto in tutti gli edifici intorno, nessuno ha visto il pacco. Ho segnalato lo smarrimento del pacco via e-mail all'indirizzo https://www.collistar.com/fr/ . Ho ricevuto l'informazione che il reclamo è stato segnalato a UPS, questo è confermato da un messaggio sul sito web di UPS dove sto tracciando la mia spedizione. Purtroppo non ci sono risultati ad oggi. UPS non lavora con me perché non sono parte in conflitto e https://www.collistar.com/fr/ ha smesso di rispondere alle mie e-mail. Come posso provare a https://www.collistar.com/fr/ che deve inviare un altro pacco o restituire il denaro. Tradotto con www.DeepL.com/Translator (versione gratuita)
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