Reclamo N° 63658

Xuan
20 Settembre 2017
Dear Officer, I have a big complaint about my purchase at http://listicket.com/ticketing/home.html?lang=en. I know it's a long shot but I hope you can help me with it. The thing is, I have purchased the match between Juventus and Chievo. At the time of my purchase (28th of Aug 2017), the match was scheduled on the 10th of Sep 2017. I found out the match was rescheduled to the 9th of Sep only when Me and my friends got to Turin on the 10th, found the match was yesterday and we have missed it completely. We made the trip for and only for the match, we're very upset for the result. I was not informed about the schedule change from anywhere - no email nor phone calls. I thus asked for a full refund, including the service fee of 25EUR that I was charged from the company. I think it's more than fair as I should have been informed about the schedule change. It is good enough that I didn't ask them to compensate my travel expense. However, they just kept saying no refund without even explaining. And later they didn't even reply to my emails. I would very much like if you could help me with my complaint. Thank you for your time and I look forward to hearing from you! Best regards, Xuan Ma ----- This is Google translation of my email from English (Questa è la traduzione di Google della mia email dall'inglese.) Caro Ufficiale, Ho una grande denuncia circa il mio acquisto a http://listicket.com/ticketing/home.html?lang=it. So che è un lungo colpo ma spero che tu possa aiutarti con esso. La cosa è che ho comprato la partita tra Juventus e Chievo. Al momento del mio acquisto (28 ago 2017), la partita è stata pianificata il 10 settembre 2017. Ho scoperto che la partita è stata riprogrammata al 9 settembre solo quando Me e i miei amici sono arrivati ​​a Torino il 10, ha trovato la partita è stata ieri e abbiamo perso completamente. Abbiamo fatto il viaggio per e solo per la partita, siamo molto sconvolti per il risultato. Non ero informato del cambiamento di pianificazione da nessuna parte - nessuna email o telefono chiamate. Ho quindi chiesto un rimborso completo, compreso il costo del servizio di 25EUR che mi è stato addebitato dalla società. Penso che sia più che giusto che avrei dovuto essere informato del cambiamento di programma. È abbastanza buono che non li ho chiesti a compensare le mie spese di viaggio. Tuttavia, continuavano a dire senza alcun rimborso senza neppure spiegare. E poi non hanno nemmeno risposto alle mie e-mail. Mi piacerebbe molto se potessi aiutarti con la mia denuncia. Grazie per il tuo tempo e non vedo l'ora di sentire da te! I migliori saluti, Xuan Ma
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